Известие

Collapse
No announcement yet.

Твърд педал на съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
    Аз пък се замислих леко.... Ако тоя маркуч е толкова зле не е ли редно след като се натисне съединителя и работния цилиндър се напълни някак с течност, да следва след това приплъзване на съединителя поради невъзможноста да се върне течноста нагоре към помпата/казанчето!?!?
    Чичето по-горе постоянно говори за скапали се маркучи спирачни и тн, но аз на 155-ца несъм видял такова нещо..
    (трябва да е било ужасно занемарено положението.. )
    Точно защото не сте виждали, трябва да ви го каже някой, който го е виждал.

    ---------- Post added at 18:09 ---------- Previous post was at 18:06 ----------

    Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
    Може,може...ще ти ги кажа последователно:педал-г. помпа-тръбичка-маркуч-д. помпа-вилка съединител...и те така
    Внимавай, че си ми наблизо!
    Нали и ти го написа, че има маркуч между помпата и работния цилиндър?!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #17
      Иван и Мимо са прави....никакъв маркуч, никви пет лева....лагера се е вкопал ....
      Иво бас мое фанем, на по едно шуше...
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
        Иван и Мимо са прави....никакъв маркуч, никви пет лева....лагера се е вкопал ....
        Иво бас мое фанем, на по едно шуше...
        ΟΚ!
        Ама човекът твърди, че скоро го е сменявал!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          Да осера и аз малко темата - при мен при сменен съединител, пак беше твърд педала. Смених помпите и маркуча - омекна, но пак няма нищо общо с на един авер на бившио Гоуф.

          Comment


          • #20
            Съединителя е сменян миналата година. Сега имам друга кола и тази не съм я карал чак толкова много та да се вкопае лагера.
            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mordohy
              Оценявайте, че Бобби ми се дърви!
              Познаваме се от много близо.
              Не съм чак толкова толерантен с останалите!
              Или махаите маркуча, или.... Ще донеса гроздовата, а после....
              Щом се дървим е добре......лошо е като омекнем...)

              ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:30 ----------

              Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
              Съединителя е сменян миналата година. Сега имам друга кола и тази не съм я карал чак толкова много та да се вкопае лагера.
              Виж сега може и да греша...ама ако има проблем в помпите или маркуча....педала няма да се дърви.....а тази течност трябва някъде да избие, педала да пропада и т.н...според мен....
              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от nickyto
                И що пък маркуча да има нещо общо с ракията?!?
                А, кога ще носиш ракията?
                Ми тя си е постоянно с мене!
                Винаги има в наличност в Алфата.
                Оставете майтапа, но истината е в тъпия маркуч
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Ми тя си е постоянно с мене!
                  Винаги има в наличност в Алфата.
                  Оставете майтапа, но истината е в тъпия маркуч
                  Ако маркуча е толкова зле, няма ли да увлича/приплъзва съединителя в първия момент след рязко отпускане на педала!?
                  При мен беше сравнително твърд педала, след смяна на комплект съединител в момента е съизмерим с на гуфнята (мек)...
                  Да добавя че мои алф е от най-първите и всичко що е маркучи е далеч от запушване/разлагане и тн...

                  Просто си мисля, че ако наистина е сдал багажа тоя маркуч и прави такова налягане за да се усеща при натиск с крак, следва като се пусне съединителя, работния цилиндър да е все още неразтоварен а от тук и лекото буксуване на съединителя...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    Ако маркуча е толкова зле, няма ли да увлича/приплъзва съединителя в първия момент след рязко отпускане на педала!?
                    При мен беше сравнително твърд педала, след смяна на комплект съединител в момента е съизмерим с на гуфнята (мек)...
                    Да добавя че мои алф е от най-първите и всичко що е маркучи е далеч от запушване/разлагане и тн...

                    Просто си мисля, че ако наистина е сдал багажа тоя маркуч и прави такова налягане за да се усеща при натиск с крак, следва като се пусне съединителя, работния цилиндър да е все още неразтоварен а от тук и лекото буксуване на съединителя...
                    Мимо, маркуча се цепи вътре на люспи. Ето защо педалът може да е твърд, а на обратният ход да е пъргав. Има и другия вариянт. Педалът мек, но трудно връща и приплъзва съединителя. И от това са сменени доста съединители.
                    Общият знаменател на преебания маркуч е:
                    Сменяваш дискове, помпи и лагер, а проблемът си остава. Има някакво подобрение, но нещата остават недоизказани, като след сутрешното кафе


                    От друга страна, гледай какъв кофти материал сме!
                    Способни сме да правим един тежък ремонт, какъвто се явява смяната на съединителя, но не искаме да приемем, че проблемът може да е за десет лева и половин-един час работа пред блока с някое крепки питие сега в студа.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      Проблема си остава, а истината е пиенето, може и във виното...))
                      Вкопал се е лагера....нека момчето смени маркуча и да каже.......а, Иво ще черпи...)
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #26
                        Колеги, смених този мелез между маркуч и тръба и достигнах до следните изводи:
                        Първо-маркуча не се сменя за един час, а за 4-5 часа, поне при мен е така.
                        Второ-педала на съединителя ми си остава толкова твърд, колкото и преди.
                        Ами това, връщам се в изходно положение. По принцип при заминал съединител педала е по-твурд. Сега остава или да е от помпата и цилиндъра или наистина да се е вкопал лагера. Само, че съединителя съм го сменял комплект през март миналата година. Толкова ли бързо да се е вкопал и такъв ли ментак ще да е бил този съединител? Вече незнам какво да правя. Всъщност и незнам колко мек трябва да е този педал.
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                          Колеги, смених този мелез между маркуч и тръба и достигнах до следните изводи:
                          Първо-маркуча не се сменя за един час, а за 4-5 часа, поне при мен е така.
                          Второ-педала на съединителя ми си остава толкова твърд, колкото и преди.
                          Ами това, връщам се в изходно положение. По принцип при заминал съединител педала е по-твурд. Сега остава или да е от помпата и цилиндъра или наистина да се е вкопал лагера. Само, че съединителя съм го сменял комплект през март миналата година. Толкова ли бързо да се е вкопал и такъв ли ментак ще да е бил този съединител? Вече незнам какво да правя. Всъщност и незнам колко мек трябва да е този педал.
                          След като го смени... Колко време изкара да е педала като хората!? При мен след смяната разликата е огромна и все още е такава (но е на малко километри)...
                          И един глуповат въпрос ама и такова съм виждал... Да не е обърнат феродовия диск при монтажа му!?
                          Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 18:26.
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #28
                            След смяната на маркуча въобще не се промени твърдостта на педала. В монтажа на съединителя съм почти сигурен, че е както трябва.
                            Last edited by gaiska; d.m.y г., 09:27.
                            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                              След смяната на маркуча въобще не се промени твърдостта на педала. В монтажа на съединителя съм почти сигурен, че е както трябва.
                              За съединителя говорех не за маркуча...
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment


                              • #30
                                След смяната на съединителя също не беше много по-мек педала. Една идея по-мек беше , но за няколко месеца. Възможно ли е помпата да не работи добре?
                                Last edited by gaiska; d.m.y г., 19:04.
                                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                                Comment

                                Working...
                                X